8 причин виходу з ладу РВТ
Під час експлуатації рукавів високого тиску (РВТ) вони піддаються механічному впливу, впливу температури і тиску, а також хімічної дії робочої рідини. В таких умовах неминуче приходить їх поломка.
У цій статті ми розберемо найбільш часті причини виходу з ладу рукавів високого тиску.
1.Ерозія внутрішнього покриття
Під час роботи гідравлічної системи, в робочій рідині можуть з’являтися механічні частинки. При постійному впливі їх на внутрішні стінки рукава високого тиску з’являються пошкодження, які в подальшому призводять до витоку і розривів рвт.
Також причиною внутрішньої ерозії є невідповідність рвт потрібній пропускній здатності. Підбір рукава високого тиску повинен відбуватися виходячи з необхідних технічних параметрів гідросистеми.
2.Сумісність з робочою рідиною
Поява механічних частинок і як наслідок забруднення гідросистеми, часто викликано несумісністю рвт з робочою рідиною. Несумісність призводить до розбухання і розшарування, а потім до руйнування внутрішнього покриття.
Потрібно переконатися, що всі елементи рукава високого тиску, а саме сам шланг, ущільнення і навіть фітинги є сумісні з робочою рідиною. Наші фахівці завжди готові допомогти в підборі рукава високого тиску. Багаторічний досвід роботи з такими світовими брендами, як Parker Hannifin, Stomil, Semperit, Sel, Exitflex дає можливість підібрати оптимальне рішення за ціною і якістю для Вашого агрегату.
3. Повітря в гідравлічній системі
При постійному попаданні повітря в рукав високого тиску, можливі появи мікро тріщин внутрішнього покриття, і як наслідок його руйнування.
Рекомендується дізнатися чи використовується гумове покриття PKR або EPDM у внутрішніх стінках рвт. Дані матеріали можуть істотно продовжити термін служби рукава високого тиску.
4. Невідповідність мінімального радіусу вигину
При розрахунку довжини рукава і конфігурації фітингів рукава високого тиску дуже важливо врахувати кут вигину. Якщо довжина розрахована неправильно, в зоні вигину рукав стає більш пласким, і за зменшення площі внутрішньої поверхні виростає тиск в цій зоні і як наслідок можливий прорив.
5. Глибина кріплення шлангу в фітингу
При зборі рукава високого тиску надзвичайно важливо дотримуватися глибини вставки шланга в фітінг, так як при поданні тиску, саме це місце найбільш в небезпеці. Після складання рвт його слід перевірити на випробувальному стенді. Для порізки, обжиму і тестуванні рвт наша компанія використовує перевірене обладнання німецької компанії Uniflex, яке відповідає всім сучасним вимогам для успішної і продуктивної роботи по збиранню рукавів високого тиску.
6. Забруднення під час збирання
У процесі різання, обдирання і монтажі фітингів дуже важливо очистити рвт від металевих, гумових та інших частинок. Якщо не очистити рукав від абразивного сміття, воно з часом призведе до внутрішньої ерозії рвт та інших елементів гідравлічної системи. Звичайно, під час роботи агрегатів неминуче формування таких частинок, тому слід регулярно проводити перевірку якості масла і його подальшу фільтрацію. Хочемо зауважити, що наше підприємство виробляє мобільні фільтраційні агрегати, а також поставляє стаціонарні фільтраційні станції компанії Parker Hannifin.
7.Перегрів РВТ
При експлуатації рукава високого тиску можливий вихід його з ладу через перегрів. Якщо рукав перебуває в безпосередній близькості від місць підвищеної температури, внутрішні і зовнішні стінки стають жорсткими і з часом в них утворюються тріщини. Це відбувається тому, що в еластомерах під впливом високої температури твердішають пластифікатори.
8.Стирання
Частою проблемою при роботі рукавів високого тиску на техніці є їх стирання зовнішнього шару з подальшим розривом рвт. Щоб уникнути цієї проблеми рекомендується конструкційно змінити розташування рвт, щоб він не торкався інших частин механізму. Якщо такої можливості немає, слід використовувати захист.
Цей недорогий, але досить ефективний метод, дозволить продовжити термін служби рукава високого тиску.
Компанія НАК завжди готова допомогти у виборі та складанні рукавів високого тиску і їх захисту.