Виробники:
Parker, Roth Hydraulics, Hydac
Каталоги
ЧОМУ НАС ВИБИРАЮТЬ, ЯК ОСНОВНОГО ПОСТАЧАЛЬНИКА ГІДРАВЛІЧНИХ СИСТЕМ
1
ТІЛЬКИ ЯКІСНІ КОМПЛЕКТУЮЧІ З ЄВРОПИ
2
ШИРОКІ МОЖЛИВОСТІ ВИРОБНИЦТВА ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ РІЗНИХ ПРОЕКТІВ
3
ПРОФФЕСІЙНА КОМАНДА ІНЖЕНЕРІВ ТА МЕНЕДЖЕРІВ
ДОСТАВКА ТА ОПЛАТА
ДОСТАВКА ЗРУЧНИМ ДЛЯ ВАС ПЕРЕВІЗНИКОМ
ОПТИМАЛЬНИЙ СПОСІБ ОПЛАТИ
СПЕЦІАЛЬНІ ЦІНИ ДЛЯ ПОСТІЙНИХ КЛІЄНТІВ
ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗАМОВЛЕННЯ НА ВИГОТОВЛЕННЯ АБО ПОСТАВКУ ПРОДУКЦІЇ?
1
Залиште запит або зателефонуйте нам
2
Спільно з менеджером оговорюєте можливість виготовлення
3
Заповнюйте форму, виходячи з технічних параметрів. Отримуєте ціну та креслення продукту
4
Підписуєм договір та погоджуєм креслення продукту
5
Після погодження договору та креслення, вносите оплату. Проект переходить на виробництво або у відділ постачання
6
Отримуєте готову продукцію
Поршневий акумулятор складається зі сталевого циліндра, закритого з обох кінців кришками, в якому герметично переміщається поршень. Він розділяє внутрішню порожнину циліндра на дві камери, одна заповнена газом під тиском, інша – маслом або іншою робочою рідиною з системи.
Ущільнення між поршнем і циліндром відбувається за рахунок спеціального ущільнювального кільця, яке є одним з ключових елементів акумулятора. Даний тип ущільнення дозволяє поршневому акумулятору забезпечувати необхідні характеристики, незважаючи на малу щільність газу, високу стійкість до зношування деталей і велику величину ходу поршня.
Максимальна робоча температура при застосуванні ущільнень з поліуретану 80ºC. Можливо працювати при температурах до 150ºC, використовуючи ущільнення з Вітону і поршні зі зменшеними діаметрами. Можливе застосування ущільнень з тефлону для низьких температур (нижче -60ºC) або для досягнення низького тертя. У поршневих акумуляторах протягом усього часу роботи технічні параметри залишаються незмінними: тиск зарядки газом не змінюється більш ніж в межах 5%, масло, навіть в малих кількостях, не проникає в газову порожнину.
Зазвичай знос акумулятора визначають по зміні тиску зарядки акумулятора газом. Таким чином, можна швидко і просто оцінити термін служби акумулятора. Завдяки практичним результатам, отриманим в промислових умовах, а також при лабораторному тестуванні, можна констатувати, що акумулятор може відпрацювати 1 000 000 циклів без обслуговування або додаткової зарядки.
Циліндричний корпус акумулятора виготовлений з низьковуглецевої сталі, механічні властивості якої відповідають нормам 97/23/CE. Внутрішня поверхня циліндра хонінгована до шорсткості 0.2 мкм. Залежно від застосування, циліндр і торцеві кришки можуть мати спеціальне покриття або можуть бути виготовлені з нержавіючої сталі.
Кришка газової порожнини угвинчується в циліндр, герметизація відбувається за допомогою ущільнювача гумового кільця і додаткового упорного кільця. У стандартному виконанні кришка має отвір для гвинта, куди встановлюється клапан для попередньої зарядки азотом.
Кришка рідинної порожнини також угвинчується в циліндр і герметизується подібним чином. Кришка має різьбове або фланцеве приєднання до гідролінії.
Переваги:
Відсутність обмежень по об’єму. Діапазон об’ємів – від 0,4 до 400 літрів;
Можливість зберігати до 2500 л рідини під тиском до 1000 бар;
Високий допустимий ступінь стиску, що сягає 10:1;
Можливість використовувати окремі балони для заряду газу;
Здатність працювати при екстремально високих та низьких температурах;
Можливість контролювати положення поршня і кількість рідини в акумуляторі;
Здатність забезпечувати величезні розходи – аж до 3100 л/хв;
Можливість монтажу у довільному просторовому положенні;
Можливість використання 100% заряду робочої рідини;
Можливість планувати ремонт завдяки поступовому характеру зносу ущільнень
Недоліки:
Більші габарити та маса у порівнянні з балонними та мембранними з аналогічними параметрами
Більший у порівнянні з балонними та мембранними час реакції за рахунок інерції поршня та тертя в ущільненнях;
Підвищені вимоги до чистоти оливи. Подряпини внутрішньої поверхні акумулятора твердими часточками забруднень здатні зробити корпус неремонтопридатним.
Непридатність до застосування у системах, де є пульсації тиску. Це спричиняє короткі переміщення (тремтіння) поршня в діапазоні відстаней, менших, ніж ширина ущільнення поршня. Результатом цього є локальний нагрів, брак змазки ущільнення і його подальше прискорене зношування і руйнування.