fbpx

Гідроакумулятори поршневого типу

Виробники:

Parker, Roth Hydraulics, Hydac

Каталоги

ЧОМУ НАС ВИБИРАЮТЬ, ЯК ОСНОВНОГО ПОСТАЧАЛЬНИКА ГІДРАВЛІЧНИХ СИСТЕМ

1

ТІЛЬКИ ЯКІСНІ КОМПЛЕКТУЮЧІ З ЄВРОПИ

2

ШИРОКІ МОЖЛИВОСТІ ВИРОБНИЦТВА ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ РІЗНИХ ПРОЕКТІВ

3

ПРОФФЕСІЙНА КОМАНДА ІНЖЕНЕРІВ ТА МЕНЕДЖЕРІВ

ДОСТАВКА ТА ОПЛАТА

ДОСТАВКА ЗРУЧНИМ ДЛЯ ВАС ПЕРЕВІЗНИКОМ

ОПТИМАЛЬНИЙ СПОСІБ ОПЛАТИ

СПЕЦІАЛЬНІ ЦІНИ ДЛЯ ПОСТІЙНИХ КЛІЄНТІВ

ЯК ВІДБУВАЄТЬСЯ ЗАМОВЛЕННЯ НА ВИГОТОВЛЕННЯ АБО ПОСТАВКУ ПРОДУКЦІЇ?

1

Залиште запит або зателефонуйте нам

2

Спільно з менеджером оговорюєте можливість виготовлення

3

Заповнюйте форму, виходячи з технічних параметрів. Отримуєте ціну та креслення продукту

4

Підписуєм договір та погоджуєм креслення продукту

5

Після погодження договору та креслення, вносите оплату. Проект переходить на виробництво або у відділ постачання

6

Отримуєте готову продукцію

Поршневий акумулятор складається зі сталевого циліндра, закритого з обох кінців кришками, в якому герметично переміщається поршень. Він розділяє внутрішню порожнину циліндра на дві камери, одна заповнена газом під тиском, інша – маслом або іншою робочою рідиною з системи.

Ущільнення між поршнем і циліндром відбувається за рахунок спеціального ущільнювального кільця, яке є одним з ключових елементів акумулятора. Даний тип ущільнення дозволяє поршневому акумулятору забезпечувати необхідні характеристики, незважаючи на малу щільність газу, високу стійкість до зношування деталей і велику величину ходу поршня.

Максимальна робоча температура при застосуванні ущільнень з поліуретану 80ºC. Можливо працювати при температурах до 150ºC, використовуючи ущільнення з Вітону і поршні зі зменшеними діаметрами. Можливе застосування ущільнень з тефлону для низьких температур (нижче -60ºC) або для досягнення низького тертя. У поршневих акумуляторах протягом усього часу роботи технічні параметри залишаються незмінними: тиск зарядки газом не змінюється більш ніж в межах 5%, масло, навіть в малих кількостях, не проникає в газову порожнину.

Зазвичай знос акумулятора визначають по зміні тиску зарядки акумулятора газом. Таким чином, можна швидко і просто оцінити термін служби акумулятора. Завдяки практичним результатам, отриманим в промислових умовах, а також при лабораторному тестуванні, можна констатувати, що акумулятор може відпрацювати 1 000 000 циклів без обслуговування або додаткової зарядки.

Циліндричний корпус акумулятора виготовлений з низьковуглецевої сталі, механічні властивості якої відповідають нормам 97/23/CE. Внутрішня поверхня циліндра хонінгована до шорсткості 0.2 мкм. Залежно від застосування, циліндр і торцеві кришки можуть мати спеціальне покриття або можуть бути виготовлені з нержавіючої сталі.

Кришка газової порожнини угвинчується в циліндр, герметизація відбувається за допомогою ущільнювача гумового кільця і додаткового упорного кільця. У стандартному виконанні кришка має отвір для гвинта, куди встановлюється клапан для попередньої зарядки азотом.

Кришка рідинної порожнини також угвинчується в циліндр і герметизується подібним чином. Кришка має різьбове або фланцеве приєднання до гідролінії.

 

Переваги:

  • Відсутність обмежень по об’єму. Діапазон об’ємів – від 0,4 до 400 літрів;

  • Можливість зберігати до 2500 л рідини під тиском до 1000 бар;

  • Високий допустимий ступінь стиску, що сягає 10:1;

  • Можливість використовувати окремі балони для заряду газу;

  • Здатність працювати при екстремально високих та низьких температурах;

  • Можливість контролювати положення поршня і кількість рідини в акумуляторі;

  • Здатність забезпечувати величезні розходи – аж до 3100 л/хв;

  • Можливість монтажу у довільному просторовому положенні;

  • Можливість використання 100% заряду робочої рідини;

  • Можливість планувати ремонт завдяки поступовому характеру зносу ущільнень

 

Недоліки:

  • Більші габарити та маса у порівнянні з балонними та мембранними з аналогічними параметрами

  • Більший у порівнянні з балонними та мембранними час реакції за рахунок інерції поршня та тертя в ущільненнях;

  • Підвищені вимоги до чистоти оливи. Подряпини внутрішньої поверхні акумулятора твердими часточками забруднень здатні зробити корпус неремонтопридатним.

  • Непридатність до застосування у системах, де є пульсації тиску. Це спричиняє короткі переміщення (тремтіння) поршня в діапазоні відстаней, менших, ніж ширина ущільнення поршня. Результатом цього є локальний нагрів, брак змазки ущільнення і його подальше прискорене зношування і руйнування.

Якщо ви вирішили купити гідроакумулятор балонного типу і маєте технічні запитання зконтактуйте з нами зручним для Вас методом.


    Погоджуюсь з політикою конфеденційності